.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خدمات دهی ناظران سلامت به ۱۸ هزار نفر در مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران از خدمت رسانی این جمعیت به ۱۸ هزار نفر در طرح ناظران سلامت خبرداد.

به گزارش شمال نیوز، غلامعلی فخاری اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح ناظران سلامت در دهم آذر ماه تا کنون حدود ۱۸ هزارنفر از خدمات این طرح در استان بهره مند شدند.

 

وی افزود: در راستای اجرای این طرح ملی که با هدف مهار ایپدمی کرونا اجرایی شده است ۵۶۹ تیم متشکل از ۶۰۵ عضو جوان، ۲۵۵ عضو داوطلب و ۱۹۸ نفر از امدادگران ونجاتگران جمعیت هلال احمر استان مشارکت دارند.

 

وی افزود: پوشش میدانی بیش از ۹ هزار مکان و ارائه توصیه‌های بهداشتی و خودمراقبتی مرتبط با ویروس کرونا از جمله خدمات ارائه شده در قالب طرح ناظران سلامت در مازندران بوده است.

 

فخاری گفت: هلال احمر استان از آغاز بحران کرونا با بسیج همه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و هم افزایی با سایر دستگاه‌های اجرایی در عرصه مهار این ویروس منحوس مشارکت داشته است.

 

وی در خصوص ماهیت طرح ناظران سلامت گفت: در قالب این طرح تیم‌های آموزش دیده جمعیت هلال احمر متشکل از اعضای داوطلب و جوان و امدادگر با حضور در مناطق مختلف شهری و روستایی و به ویژه در معابر، پارک‌ها، فروشگاه‌ها، ایستگاههای تاکسی و اتوبوس و سایر اماکنی که تجمع جمعیت وجود دارد نسبت به بررسی شرایط بهداشتی و رعایت استانداردهای خودمراقبتی ارزیابی لازم را با مشارکت ناظرین بهداشت انجام داده و شهروندان را به رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا ترغیب می‌کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.